Nov 18, 2009

terima kasih cikgu..

haa.. ni gambar danish ngan Guru yang mengajar dia sepanjang satu tahun di PRA.. namanya Pn. Hidayah.. aku sempat snap gambo ni lepas habis majlis Graduasi PRA.. tak lupa juga ku ucapkan penghargaan dan ribuan terima kasih kerana mendidik anak ku sehingga pandai membaca & mengira..

Ada sorang lagik cikgu praktikal yang tak sempat nak tangkap gambo dia coz dia dah posting ke Sabah.. Kata cikgu ida, Danish anak murid kesayangan cikgu praktikal tuh.. sebelum posting hari tuh, cikgu praktikal tu ade datang rumah aku, siap bagi danish hadiah.. jumpa danish & renung danish lama-lama.. kesian plak aku tengok.. baru2 ni cikgu ida bagitau dia rindu kat danish & siap telefon cikgu ida & cakap ngan Danish.. hehe..

saja aku nak snap gambo danish ngan cikgu.. biar dia ingat sampai bila2.. orang pertama mendidik dia.. aku nak dia ingat.. bukan mcm aku.. tak ingat lansung siapa cikgu tadika aku sekarang..hehe.. blurrr.. al-maklum ler dan berpuluh tahu tinggalkan tadika.. sekurang-kurangnya biar la danish anak kenang-kenangan bersama cikgu tadika dia..heheh..

agaknya bile danish dah besar mesti dia tersenyum nengok gambo ni..hehhe.. sweet bangat..



No comments: