Nov 10, 2009

kekurusanku

masa ronda2 tengok blog kengkawan banyak terjumpa n3 tentang bagaimana nak kurus... sebenarnya dah lama aku nak tulis n3 ni tapi takut ade yang terasa dan meluat.. tapi tak pe la yang terasa dan meluat tuh tak yah la baca..

aku nak cerita pasal kekurusanku.. sebenarnya ramai yang bertanya apekah rahsia di sebaliknya.. ramai kengkawan yg berusaha nak kurus.. berbagai2 cara dilakukan.. ubat.. bengkung dan mcm2 lagik la.. ade yang berjaya dan ada jugak yang tak puas hati..

sebenarnya aku tak suka sangat kurus sebab aku bukan saja kurus tapi kurus kering.. tapi aku bersyukur sebab aku tak payah bersusah payah mengeluarkan duit setiap bulan utk kurus.. alhamdullilah.. penah aku nak berisi kan badan aku dgn memakan ubat yang bernama SUPER GEMUK.. haha. lawakkan dan yang paling aku tak bole lupa masa aku gi jumpa doktor.. doktor tuh tergelak besar dan cakap orang sibuk nak kurus awak sibuk nak badan berisi..hehe.. doktor tu ckp lagi badan kurus tak pe janji sihat pun dah alhamdullilah.. betul cakap doktor tu kan.. lagipun tahap kekurusan aku tak teruk sgt hingga menampakkan tulang.. ade lagik isi dan dagingnya..ok la tu kan..hehehe

tiada rahsia kekurusanku.. mungkin 2 sebab penyebab kenapa aku kurus..

satu - genetik-..memang family spesis kurus..

dua - malas makan..kurang makan dan tak berusaha untuk makan banyak..

itu jek..hehe..
kekurusanku..




No comments: