Nov 2, 2009

contest....

Saje bosan nengok blog orang lain.. tetiba saya ternampak lak contest.. syarat2 menerujakan saya utk menghanto gambo si cocot ni.. saje jek.. teringat dulu masa cocot kecik ada gak anto contest kat buku pa&ma dan mamibaby..ade gak hadiah yang dapat.. yang paling aku tak bole lupakan dapat makananan baby heinz rm500 dan satu patung baby heinz.. huish terkejut sgt masa tuh.. sanggup gi KL ambik hadiah.. satu kotak besar dapatnya.. ade gak dapat selimut baby dan macam2 lagik la.. ade gak yang tak ambik coz kena ambik kat KL.. malas nak gi KL semata2 ambik hadiah.. hehe.. tak pe la.. dah menang pun kira alhamdullilah kan.

dek kerana minat menulis ade gak hantar cerita dalam majalah wanita.. majalah2 lain yang saya sendiri tak ingat.. ni saya sediakan gambo masa nak pilih si cocot masuk contest baby in blue( baby lagik ke anak gadisku ini)..tak tau nak pilih mana satu.. rasa gambo ni di antara yang menarik hati saya la.. dan saya sediakan serba sedikit gambo hadiah si cocot masuk contest lain dan hadiah2 yang sempat saya rakamkan.. yang lain tak ingat kat mana letaknya.. dah lama kan...




............................................................................................................................................................................
ni plak gambo si cocot masa hantar contest ngan ucapan harijadi..






............................................................................................................................................................................

ni la hadiah daripada majalah ape ek?? selimut baby ngan bibs baby..majalah pa & ma kot.. saya tak ingat ler.. dah lama gak dapatnyer..

ni baby heinz... dpt skali ngan baby heinz.. makanan yang bernilai rm500 tuh terlupa nak tangkap gambo.. mungkin terlalu teruja kot, sampai lupa nak tangkap gambo.. tengok la baby heinz ni pun dah buruk coz baru jap tadi tangkap gambo dia..hehe.. kesian dia.. bucuk!
...............................................................................................................................................................................



ni diantara tulisan2 yang saya hantar kat majalah.. wanita kot.. haih dah lupa la..lagik satu kat mamibaby kot.. ade lagik tapi ni jek yg sempat di frame kan.. yang lain entah kemana.. heheh..

No comments: