Oct 4, 2009

makteh oh makteh

ermmm.. smalam mak teh dtg.. lama dah tak hang out dgn dia.. dia sampai semalam, aku lepak kat kedai laki aku.. alang2 kitorang gi main bowling..... alamak melayang aku main coz lama betui tak main.. pegang bola pun dah tak larat.. almaklum le baru lepas pose..lagik bertambah kurus kering la aku ni.. huhuhu... laki ku jugak semakin boncit..hehe..mlm tuh mcm boring jek.. lepas lakiku balik keje kitorang gi makan beramai-ramai dan semestinya mak datin tuh yang belanja..hehe...tq makteh... susah susah jek...hehe.. makteh bawak pulak kek lapis dari sarawak.. cantik plak tuh..berwarna warni... sebenarnye aku sedih bangat coz laki ku ckp nak gi sabah sarawak bulan 10 ni tapi keadaan tak mengizinkan.. koje kena utamakan katanya..huhu... tak pe la..nak buat mcm mana kan...

No comments: