Aug 5, 2009

kena mulakan hidup baru...

3.8.09.. kena mulakan hidup baru.. semua kena usahakan sendiri.. bab anak2 , keje dan rumah.. semua kena uruskan sendiri.. selama ni menghantar & mengambil anak ke rumah pengasuh.. bekerja semua suami yang uruskan tapi sekarang ni aku yang akan uruskan...nasib baik ade rezeki sikit, bole la beli motor.. belajar bawak motor... segala-gala aku uruskan.. taknak asyik menyusahkan suami aku aje.. dah malas nak dengar alasan2 bodoh dah... dulu kadang2 balik keje kul 4.30, dlm 6 lebih baru balik gara2 tunggu suami balik.. letih oooo... ada motor ni senang hati la sikit.. time balik, terus bole balik.. pastu bole rehat jap dan nak masak ke..kemas ke.. mcm2 la bole buat..

hari sabtu ahad pun tak bole meronggeng...terpaksa aku berkorban demi negara...hehhehe.. tak pe la.. nak menambah kewangan... ni asyik mengabihkan duit aje..hhehhe... aku yakin aku bole tapi aku bole ker?? bole kot.. entah ler.. aku cuba.. aku akan korbankan segalanya untuk suami aku.. insyaalah..hehhe.....ye ker??? tunggu dan lihat...

No comments: