Jul 29, 2009

tak abis2 lagik ker...

hari ni dpt satu berita yang mengejutkan... sedih pun ade... tapi aku hanya mampu bersabar dan bertenang... aku pasrah ape yang berlaku... tak pe.. terima kasih kepada kawan-kawan yang sememangnye tak senang dgn hidup aku...

YA ALLAH TABAHKAN HATIKU.. BERILAH PETUNJUK...

Aku tau ade yang tak puas hati dgn aku... sebenarnya pasal pertandingan tuh dan berkait2 dgn kehidupan aku.. maafkan aku kawan, aku memang tak sempurna tapi inilah hidup aku.. kenyataannya aku adalah aku... aku takkan pernah berpura-pura...

kawan.. tlg jangan ganggu hidup aku bole tak...

aku tak tau siapa kau tapi apesal ko tak puas hati dgn aku.. ape salah aku kat ko... ko sempurna ker?? adusss.. pusing aku dgn ko... aku selalu tolong ko walau aku tak kenal ko sedalamnye.. tapi kenapa ko ganggu aku yek??? kenapa??? aku tak faham....

aaaggrrrhhhh lantak ko la.....

No comments: