May 14, 2009

bosan tahap gaban..

alahai bosan nyer kat tmpat keje.. kalo ade kat umah bole la jugak main ngan si kecik cocot yg mengada2 tuh..hehhe... tadi kat sekolah aku hantar borang cuti... yeee esok cuti coz adik ipar aku nikah esok... tapi sebenarnyer niat aku cuti esok nak buat rambut.. sebelum malam baru balik kuala..hehhe...nak kenduri kawin... kena la hot skit.. chait.. tak sedar diri plak aku ni dah tua.. tak pe la selagi suami aku izinkan aku on je..hahah... nanti dan tua bangka tak merasa plak... sekurang-kurangnya sekarang masa untuk bergaya.. hehehe...

tak tau la kenapa la kepala hotak ni runsing sgt.. libang libu dibuatnyer.. eh! ngandung ke pulak.. jgn dibuat.. buat masa ni aku rasa cukup la sepasang... takot la tak dapat nak beri perhatian kalau dah ramai2.. ingat nak beli rumah dulu.. bulan 3 hari tuh baru jek kuar kete baru.. emmm... kete proton baru tuh... nak beli kete besar2 tak mampu lagik... sebenarnya teringin gak tapi belum puas berhibur dan berjalan lagik.. hehhe... insyaalah kalo panjang umur, ade la tu...

hidup sekarang makin lama makin ok.. alhamdullilah.. mungkin berkat kesabaran kami suami isteri.. nak kata tak makan tak la..tapi kalo kami kurangkan makan mungkin aku ngan laki aku boleh kaya..hehe.. bole pakai kete besar... hehhe... tapi bagi aku makan no. 1... walau aku ni kurus kering tapi aku suka makan tau... tapi makan sikit dah kenyang..bukan mcm laki aku ngan cocot... kerja diorang makan aje... aku ngan danish plak suka makan tapi tak la banyak.. untuk ape nak pakai kereta besar kalau anak beranak semua kena ikat perut... bagi aku mintak maap la, harta aku di dunia hanya anak2 aku bukan harta kekayaan... tak de diorang, entah ape terjadi kat aku ni... eh lupa plak kekasih gelapku.. penghibur duka lara... luv u hubby... cinta gila sama kamo..hehehhe... eh tetiba je rindu kan kekasih gelap aku ni.. hehhe.. almaklum la malam jumaat katakan..hehhehe...gila la...

eh melalut plak...aaarggghhh bosan giler... ape nak buat nih??? buat bodo je la....

No comments: