Mar 6, 2009

gig...orbit muzika 28.2.09...

































orbit muzika vol.1 telah pun berlalu... Segala keperitan dan kepayahan telah pun berakhir... Baru ku tahu bukan senang rupanya nak organize gig dan baru aku sedar kalau buat sesuatu kalau tiada kesungguhan x kan menjadi yang terbaik... Masih aku ingat sehari sebelum gig.. aku ikut sarip(laki aku) menguruskan semua hal.. aku rasa nak mengamuk.. ke sana ke mari.. ambik ni..ambik tuh... mcm2.. dari kul 4 sampai la ke mlm... baru sehari aku dah terasa penat sangat2 dan bayangkan selama seminggu sarip menguruskan semuanya sorang diri.. sendirian dan kepenatan... pukul 2-3 pagi baru tidor... semuanya kerana nak menjayakan orbit muzika vol.1

alhamdullilah tiba hari gig semuanya berjln lancar.. management, sound, crew dan crowd semuanya memberansangkan... semuanya sporting dan bertungkus lumus menjayakan orbit muzika vol.1 ... keletihan terpancar di muka masing-masing... tapi aku begitu sedih dan tak tau di mana silapnyer.. kami mengalami sedikit kerugian walaupun crowd lebih dari seribu... sedih..pilu dan tak terkata.. aku ngan sarip tak menyalahkan saper2 kerna aku faham, mungkin tuhan masih belum berikan aku rezeki di situ dan dipendekkan cerita dah tak de rezeki.. nak buat mcm ne...

tutup citer sedih kembali plak ke ceritera gig... orbit muzika memang happening... giler babi best... crowd jgn citer.... sporting giler... hehhehe... oh ye terlupa plak nak ucapkan terima kasih pada rakan-rakan seangkatan krew2 orbit muzika vol.1 yang menjayakan gig nih... maaf andai ade terlanjur perkataan atau ade sesuatu yg korang tak puas hati dgn kami... Kami memang mengharapka yg terbaik tapi kiter kena terima kenyataan yang baik itu dtgnya dr Allah dan yang buruk itu dtgnya dr kita... seribu keampunan dari aku ngan sarip... korang memang best dan sempoi...i luv u allllllllll...muah....

No comments: