Mar 9, 2014

Majlis Kesyukuran..berendoi dan Aqiqah

1 mac 2013.. saya sekeluarga mengadakan Majlis Kesyukuran..berendoi dan Aqiqah untuk anak2 di rumah mak saya Kuala Kangsar, Perak..Alhamdullilah segala yg di rancang menjadik kenyataan... 

Syukur lauk2 semua sedap hasil usaha dan jiran tetangga mak saya.. sampai sekarang saya respek giler kat jiran tetangga mak saya kerna masih mengamalkan amalam gotong royong.. subhanallah terima kasih tak terhingga buat diorang yang bersusah payah dan bertungkus lumus menyiapkan hidangan tersebut... 

Pelamin buaian yang saya pilih warna hijau mint n peach sgt comei yg di dekorasikan oleh Dz Andaman.. Harga pun sangat berpatutan.. 

Cup Cake dan Cheese tart dari Mamamia Bakearoma... memang layannnnzzzz....

Meh la layan2 gambo kami yg tak seberapa ini.. 

Si anak kecik tak mo duduk dlm buai.. panehh gamaknyer.. plak tuh maknyer pakaikan kemeja.. lagikk la haru biru,.. hehhee.. tapi masa orang potongkan rambut dia.. punya la sengih...suka sangat.. ehehhe.. 





















































No comments: