Feb 10, 2012

Buka Cawangan Baru..

Alhamdullilah dgn rezeki Allah Cafe Incik somi dan keluarga yakni Jili's Cafe MUsic akan membuka cawangan baru di Rest House Kuala Kangsar.. Alhamdullilah..aku pun dah kemaruk dah nak pindah Kuala Kangsar.. Harap2 la dapat.. tak sabar rasanyer nak duduk sana.. borang dah isi tapi entah la.. bole dapat ke tak.. kalau ada rezeki bole la dapat.. ok la.. jom layan.. makan-makan yg terdapat di Jili Cafe MUsic



BBQ Wing Fried Rice + Onion Ring

Grilled Fish + Black Pepper Sauce
Grilled Lamb Chop + Black Pepper Sauce..  
ni makanan kegemaran aku.. kalo dtg sini aku mesti hadap ni punya.. huhuhu
ni pun makanan kegemaran aku jugak.. nama dia Lempra Cheese

Mee, Kuewtiaw, Bihun Soup
Spaghetti Bolognese Chicken
Yang ni plak kegemaran incik Somi Taiwan Mee

Borneo Fried Rice

Banyak lagik menu2 menarik yang terdapat di Jili Cafe ni.. kalo nak rasa, moh ler.. Ayor yang pun sama.. peberet ayor yang aku suka.. Chocolate Orea.. sluurppp.. hehhe.. 

No comments: