Jan 3, 2012

kisah Nur amalina dan 17 A

fuhh.. sana sini orang sebarkan gambar si Nur Amalina ni.. gadis yang satu masa dulu dapat 17A... itu kisah amalina tapi yang kelakarnyer mcm2 komen yang aku baca dari kisah tersebut.. ada yang cakap.. buat pe anak nak jadik pandai kalau jadik mcm ni.. huhuhu.. ate, semua budak pandai jadik mcm ni ker?? sebab sorang budak pandai mcm ni.. korang taknak anak korang jadik pandai.. hehee... ape daa .. kelakar kan!! kalau mcm tuh susah2 jangan bagi anak tuh sekolah.. senangkan!!..

ada juga yang maki hamun tak tentu hala... hello!! kiter ada anak pompuan.. adik perempuan.. kakak pompuan.. patutnyer kiter doakan la Nur Amalina.anak pompuan kiter dan seluruh keluarga kiter dijauhkan perkara2 mcm ni.. jgn la maki hamun.. tak baikkan!! menambah kan dosa kiter.. buat pe kan!!..

Jadi mari kite sama-sama doakan agar Nur Amalina diberi petunjuk dari Allah dan anak-anak kiter serta keluarga kiter dan umat2 islam terpelihara dari perbuatan-perbuatan yang dilarang.. amin..

kata-kata ni aku Copy Paste dari  Facebook Akuislam.com

 “Belum tentu orang yang kita nampak jahat sekarang,tak boleh berubah jadi baik masa akan datang. Dan belum tentu juga orang yang baik sekarang,tidak pernah buat kesilapan. Jadi bersangka baiklah sesama manusia, kerana belum pasti nasib kita disana selagi belum dijemput Ilahi. Kalau pun nak tegur,tegurlah dengan membimbing mereka kembali ke jalanNya, bukan share sana-sini di facebook komen bagai, tapi diri sendiri masih banyak perlu diperbaiki.



No comments: