Dec 30, 2011

azam owhh azam


semua org dok bercerita pasal azam memasing.. al-kisahnyer smalam aku pun dgn penuh semangat waja bertanya la ape azam incik somi... ingat dia nak cakap rahsia tapi tetiba plak dia bercakap.. "saya nk kiter sekeluarga bahagia dunia dan akhirat.. nak tengok sayang gembira.. rasa bahagia... taknak sedih2.. fuhhhh tetiba ayor mata kasih ni nak jatuh berderai.. tapi aku kontrol jek.. taknak la sedih2 kan nama lagik tahun baru.. tahun baru..tapi tetiba terasa masuk dlm citer ombak rindu plak.. terasa macam maya karin ngan Aaron aziz plak... berjiwang2 karat mcm tuh.. malam tuh rasa nak peluk jek incik somi ketat2 tapi apekan daya..penat baru balik dari tengok bunga api.. takot peluk lain plak jadiknyer.. mata dah tak bole bukak ni tapi biler dengor incik somi cakap mcm tuh tersenyum puas jugak la.. hahhaha.. mcm poyo jek..

kalau ditanya aku ape azam aku.. dari kecik sampai la ke besor.. azam aku tak penah nyer dapat.. nak tau ape azam aku... nak jadik kaya raya.. jutawan!! kalau gi shopping kompleks tuh petik jek jarik mesti dapat... hahhaa.. bole ker?? ecehhh!! tak de la.. setiap orang mesti punya angan2 mcm tuh kan tapi tak semua orang leh dapat.. huhuhu..huurmmmm... azam aku cuma nak jadik yang terbaik dari tahun 2011.. semua2 yang terbaik.. nak capai ke arah itu, kena la berusaha lebih sikit kan..

Tahun 2012 aku ngan somi ada sikit planning nak pindah ke kuala kangsar.. tempat tumpah darah kami.. tempat kami dilahirkan..   coz incik somi n family dapat bukak branch baru kat situ... sebenarnyer aku masih was-was.. tak tau nak buat pilihan... coz rumah kami dah buat banyak.. walaupun menggunakan kos rendah tapi rasa rugi le pulok kalau pindah rumah.. cuma hati aku ni memang nak duduk Kuala Kangsar.. tukar tempat keje.. dah 8 tahun aku duduk kat sekolah ni..10 tahun dok ipoh.. rasa mcm sedikit jemu la pulok.. nak berhijrah plak tapi entah la.. masih rasa keliru dan blurrrrr.. sayang kat rumah ni.. dari tempat keje ke rumah tk sampai pun 5 minit.. hurmmmm...





No comments: