Dec 22, 2011

mula-mula suka suka jek

mula2 main2 je.. akhirnyer dah jadik satu kerja pulak...hehehe.. ni la keje incik somi aku skrang ni... punya la minat nangkap2 gambo ni... akhirnyer buat part time tangkap gambo kawin atau ape2 saje la event kan.. ate mana tak sibuknyer ari2... alhamdullilah.. gambo2 incik somi boleh diterima oleh sesetengah golongan. mula2 tuh was-was gak takut lak orang tak suka atau tak bole diterima tapi alhamdullilah.. bulan 1 hingga bulan 6 ni dah ade yang melamar incik hubby saya menangkap gambo..tabik dgn incik somi saya.. siang malam koje tanpa henti tapi tak penah pulak nak abaikan anak isteri cuma aku la.. ada sedikit rasa kekurangan kasih sayang... hahhaa (poyo jek!!)..tapi tak pe.. duit punya pasal.. aku sanggup kehilangan sedikit kasih sayang tuh.. alaaa sikit je pun.. bukan banyak.. hahhaa.. ok ler.. jom tengok gambo2 incik hubby kiter ni.. mana tau kot ade sape2 yang berkenan dan nak melamar somi saya...leh la msg saya di blog ni yer.. hahhaa.. (pomot skit)













1 comment:

perjalanan pulang said...

petik jelah cik kak oii