Nov 11, 2011

hai la cinta...

Sudah lama tidak menjeguk Fb.. masalah dtg bertimpa2..bayangkan dlm masa tak masa sebulan ade jek masalah..Masalah yang membuatkan aku serabot sangat dan memillih jalan berpisah..Oh Tuhan singkat nyer pemikiran aku.. Ntah la setan laknat mana menghasut aku.. cuba perdaya aku.. nasib baik dpt suami yang sangat penyabar.. kalo tak ape la jadik aku skrang...

Bagi aku semuanya berpunca dari aku sendiri.. sepatutnyer biler suami down atau suami stress akulah tmpat yang paling atas utk dia tapi di saat dia di bawah aku tak mampu berikan sesuatu yang terbaik utk dia.. aku tambahkan stress dia.. Ye aku betoi2 penat sebab aku rasa aku semuanyer aku uruskan.. sampai aku takde masa dengar keluhan dia... tak de masa dengar dia merengek... biler sampai satu tahap biler benda ni meletup aku cari jalan singkat... jalan mudah.. walhal betapa indahnyer dunia kami hanya kerana kesilapan suami yang mungkin bagi orang lain kecil dan aku perbesar-besarkan.. sampai suami menangis memohon ampun aku tetap dgn ego aku.. akhirnyer kami duduk berdua dan berbincang .. tak pernah lansung dia salahkan aku malah kawan2 dia cakap dia tak habis2 memuji aku dari mula kawin sampai la skrang.. dan akhirnyer aku pasrah aku yg silap.. aku yang kena berubah demi cinta aku yang tak penah sudah buat suami.. 13 tahun bukan masa yang singkat nak bina semua ni.. takkan nak musnahkan dlm masa seharikan.. anak pun dh 3.. Masalah ini adalah anugerah tuhan agar kiter sentiasa berhati2 dlm melayari kehidupan.. semoga aku lebih tenang.. rumahtangga lebih aman.. jiwa aku lebih tenteram..

akhir sekali video ni memberi semangat pada aku yang aku tak sanggup kehilangan suami yang sangat2 baik dan sangat2 aku cintai... amin...

sebenarnya kadangkala ketidaksempurnaan itu membuat kiter bahagia..



No comments: