Sep 29, 2011

selamat ulangtahun kelahiran sayang..

Semalam adalah ulangtahun kelahiran suami tersayang yang ke -34... seperti kebiasaan sambutan hanyalah kecil-kecilan.. di rumah dan makan2 bersama kawan2 baik saya yang sentiasa berdiri di belakang saya di saat saya susah dan senang.. tahun ni kami makan kat Johnys Ipoh.. entah ape kemaruk sangat nak makan steamboat entah la..hehhe..mula2 ingat aku yang nak belanja semua tapi incik hubby sudah mengeluarkan fulusnyer, aku buat bodo aje la.. hahhaha..

tapi yang sangat frustnyer kak.. aku suruh akak tuh buat kek yang bertemakan drum tapi udah mcm ape aku tengok.. rasanyer pun kurang memberansangkan.. harga pulak cm tak berbaloi.. lasti minit naik lagik rm5 tambah ini itu katanya tapi aku nengok biasa jek.. tak de yang lebih pun.. tapi tak pe la.. incik somi  gembira, aku lagik gumbira...

Semoga suamiku dipanjang usia oleh Allah agar hidup kami sentaisa bahagia dan cinta kami sentiasa bersemi.. Semoga rezekinye juga sentiasa dimurahkani dan dipermudahkan agar kami dapat menjalani hari2 dgn penuh keberkatan.. insyaallah..














beg ni ialah hadiah utk incik somiku tersayang.... beg mat rempit.. hahhahaa... walaupun dah hadiahkan hanpon blackberi utk dia tapi nak beli gak beg ni utk dia sebab dia bising2 tak leh leh beg duitt..hanpon la.. resit la.. ini la.. itu la.. kunci.. jadik aku suruh dia pilih sendiri yang dia nak janji jangan diluar kemampuanku ini.. hahhaha..



No comments: