Sep 9, 2011

owhh anakku..


lihatlah bby di atas. betapa gigihnyer dia bergerak & menyusur keluar dari tilam tempat tidornyer dan akhirnyer rebah.. hehhee... alhamdullilah sejak dlm pantang lagik Thaqif dah boleh mengagah dan sekarang dah bole gelak kekek-kekek.. iskkk suka betoii aku ni... dan sekarang asal meniarapkan Thaqif dia dah mula menggerakkan badan sampai la kuar tilam tuh & nangis .. kalau tak nangis aku biar jek nak tengok sampai mana dia bole gerak..

masa ni aku mengurut lepas pantang.. saja2 jek nak mengurut.. bagi badan rasa segar skit.. aku letak thaqif seblah aku.. dia jaga & tak nangis.. aku biar kan aje... tengok dia gerak2, angkat kepala & menyusur melepasi tilam tuh ... bole aku ngan makcik urut leka tgk dia.. betapa gigihnyer Thaqif.. pastu aku teringat KAMERA.. hadoii dia nak rebah baru sempat snap.. alahai..

Thaqif tak pandai meniarap dgn sendiri lagik tapi dia dah mengiring.. tapi kalau di tiarapkan, ni la jadiknyer..dah pandai nyusur keluar dari tilam tempat tidor dia..

sebenarnyer aku risau jugak dgn si thaqif ni... bukan kuat sangat pun..ye la baru 2 bulan.. takut lak jadik ape2 kalau dibiar atau kalau kiter tak sedar.. tapi kagum la dgn si Thaqif.. kuat semangat...hehhee..

No comments: