Jul 22, 2011

letih tak terhingga...

hari ni sudah 20 hari saya berpantang.. sudah mula bosan melihat kiri kanan adalah dinding.. hahhaa.. penat ..letih usah dikira.. tido pun rasa tak cukup.. bukan senang mengawal 3 anakanda sekali gus.. tapi nasib la yang 2 orang tuh dah besar.. bole la membantu ape2 yang patut..cuma si kecik ni berjaga malam.. siang keje dia tidorr jek.. tapi yg peliknyer asal aku bukak komputer boleh pulak dia bangun.. aje nyer jeles mama dia nak bersosial.. hehe..

badan semakin lemah.. esok baru nak mula makan jamu sebab anak bebas dari demam kuning.. alhamdullilah.. si Thaqif pulak keje dia asal nangis nak ngepit.. asal nangis nak ngepit.. kalo tak tidorr atas perut aku, kena pangku atas lengan aku ni baru dia lena tidor.. yang herannyer letak la atas perot papa dia.. lagik spannyer empuk tapi taknak pulak...

ni la style Thaqif kalau nak titonn.. zzzzz... ~abaikan muka mama yang pecah rumah tuh.. hehhe..~

1 comment:

AtiEyZ said...

tu la bestnya abg dan akak dah besar br dpt adik.. huhu.. kurang penat berbanding saya dlm pantang si abg2 masih tak paham pape lagi.. comel thaqif tido gitu.. ;)