May 20, 2011

mesin urut buat isteri yg ngade2..



gambar di atas adalah mesin urut cenonet (kecik molek) khas buat isteri ngade2 yang tercinta..hahhaa.. sang suami punya la kesian kat sang isteri yang selalu ngadu lenguh sini.. sakit sana.. pastu siap mintak tolong urut sana.. urut sini.. sang suami pun dgn penuh kesian urut la sang isteri.. si sapu2 minyak sampai la sang isteri lega.. akhirnya gamaknyer kesian sangat kat sang isteri , dibeli mesin urut khas buat isteri tercinta... alahai.. kesian nyer suami aku ni sebab sebenarnya bukan la aku sakit sangat pun tapi aje nyer gemor nak ngade2.. nak bermanja2 dgn si suami yang sentiasa la sibuk...biler balik suruh la dia urut2 manja... ekekkee... tapi dia ingat kan aku ni sakit sangat kot.. sampai belikan mesin cenonet ni... tapi alhamdullilah syukur sebab dia sudi belikan mesin urut  utk aku.. mungkin masa dia tak de, sakit pening bole la aku guna mesin urut tuh.. tapi kan!!

tak best la guna mesin sebab guna tangan lagikk best!!


haa!! budak kecik ni orang yang paling sibuk sekali nak guna mesin ni..

No comments: