May 29, 2011

mcm mana la orang anak ramai..

hadoii... biler terfikir2 mcm mana la orang yg ade anak ramai.. mcm mane ek diorang bagi perhatian kat anak2 diorang? soal kewangan tu satu perkara lain tapi soal perhatian.. mungkin zaman dulu didik anak lain.. anak tak beri perhatian sepenuhnyer pun bole berjaya tapi sekarang.. anak yang tak diberi perhatian akan berbunyi.!! Ya tuhan, kejadian anak aku Danish dapat keputusan periksa teruk baru2 ni betul2 meruntun hati aku sebagai seorang mama.. ye sejak akhir2 ni doktor suruh aku banyak2 berehat... banyak2 baring sebab kedudukan uri aku yg abnormal & kepala baby masih belum turun.. aku ikut je kata doktor tapi ape yang terjadik?? inilah yang terjadik.. bukan teruk sikit tapi teruk banyak.. yup.. aku seolah2 memberi perhatian anak di dalam perut ni je .. melayan perasaan letih dan penat..tapi anak2 lain seolah2 diabaikan.. hadoii sedih tak terkata.. Maafkan mama anak2... maafkan mama.. rasa bersalah sangat2.. tapi aku yakin bahawa setiap yang berlaku ada hikmah di sebaliknyer.. mama janji takkan abaikan korang lagik!!

3 comments:

Lynn Hamzah said...

sabar yer kak...lepas bersalin nanti akak fokuskan pada semua yer...moga keputusan exam anak akak akan bertambah baik hujung tahun nie...

salwana nordin @ che'wa said...

take ur time dear!

akak dulu curi masa time lepas maghrib..sembang2,layan melukis,membaca..itu pun bole m'bantu i'Allah..

kdg2 perasaan time peknen begitu la..after deliver nnt i'Allah smuanya akan ok!

salwana nordin @ che'wa said...

oh ye..blog dah b'pindah http://blogchewa.blogspot.com

tq