May 19, 2011

masa ngandung suka tengok sape2 tak??

korang masa ngandung ade suka tengok sape2 tak?? masa ngandung kan cocot dulu, aku suka sangat tgk cikgu ni yang sangat2 baik.. kebetulan aku pem. makmal.. cikgu ni lak selalu ngajar di makmal aku.. jadik kami agak rapat la suatu masa dulu... aku suka tengok muka cikgu.. tak tau nape.. tapi cikgu ni seorang yang sporting.. baik sangat2.. cakap lemah lembut dan suka tengok cara dia cakap dgn anak2 dia & suami dia.. kadang2 dulu2 dia suka ajar aku mcm mana cara didik anak2.. hehe.. suka sangat2..ntah ape kena ntah suka sgt2 dgn cikgu ni.. hehe..

 ni gambar cikgu tuh.. ala-ala cina kan.. (sori akak ambik gambo akak kat FB tanpa kebenaran.. hahahha)

perasan tak persamaan diorang?? kuar je cocot.. ade skit2 mcm muka cikgu ni terutama tang lesung pipit kat bawah mulut tuh.. pastu muka cocot ramai yang kata ala-ala cina skit..aku pun tak tau ikut sape.. kalo ala2 shahrukh khan aku tau la ikot somi aku.. hahhaa.. uweekk!!
sekali pandang mcm muka cikgu ni pun ade.. bagi aku la sebab aku yg tengok hari2.. org lain tak tau plak...hehhe.. 

senyuman diorang pun lebih kurang sama....

cita2 cocot pun nak sangat jadik cikgu katanya.. selalu main cikgu2 sorang2 kat umah.. kebetulan kawan aku tuh pun cikgu.. harap2 cocot pandai & baik hati mcm cikgu tuh.. insyaallah.. 

anak ke-3 ?? aku suka tengok jugak muka sorang cikgu kat sekolah ni.. lemah lembut tapi tegas.. tapi kami jarang2 jumpa... idunggg cikgu tuh mak aiii.. mancung bangat ok!!  tapi jarang sangat jumpa cikgu tapi kalo terjumpa suka tatap muka dia.. sampai penah cikgu tu cakap kat aku.. "ha!! nak ngumpat saya la tuh? hahhaa.. walhal aku suka tgk muka dia sampai tak sedar yg aku ni dah buat orang serba salah.. ye la cuba orang pandang kiter lama2.. tentu kiter rasa lain macam kan!! hehe.. ok kalau baby no .3 ni ade ikut muka dia, aku paparkan gambar yek.. tapi kalau ala2 sharukh khan tuh wassalam ler.. gerenti ikot muka laki aku kan.. tak pun muka ikot muka aku..

Danish anak yang sulung plak?? aku suka tgk sape ek?? ntah lupa plak.. nanti aku ingat balik.. hahhaa...

4 comments:

MrS. F!zA said...

aah la baru perasan..mmg lgsg tkde muka akk atau papa dia..mmg ikut muka cikgu tu pon..sama je..

mama_izz said...

hahhaa... tu la sebenarnye ramai yg pelik pun muka dia tak ikot muka kami..lama2 akak renung muka cikgu tuh baru perasan yang muka cocot ikut muka cikgu ni.. hehhee..

AtiEyZ said...

wah.... bgs tul... iras2.. tgk la gambo saya, nti no 3, iras saya.. ekkeke...

mama_izz said...

alaaa atiey.. dah terlambat dah.. hehhee..kalo awei2 nengok mesti dah menjadik.. hehhee..