May 20, 2011

di hari konvo adik iporku...

baiikk punya plan nak pegi KL kamis ritu.. nak tengok konvo adik ipor aku.. kesian lak mentua aku yang beria2 ajak.. dari dip dulu dah ajak pegi tapi ade2 aje masalah nyer.. tetiba hari rabu tuh aku rasa mcm tak larat sangat.. ye la.. asyik rasa nak terkoncing jek.. pastu cuaca pun mcm panas je kan jadik aku suruh aje la incik somi pegi bersama keluarganya.. kalau tak pegi kesian plak mak mentua aku yang harap sangat kami pegi... ok gambar banyak jugak la tapi malas nak upload banyak2.. line punya la lembab.. tak larat nak tunggu lama2..


tahniah adik iparku sebb dapat Anugerah Naib Canselor.. sampai kurus kering badan dia asyik belajar jek..

adik iparku bersama ibu mertuaku yang cutee...

 family incik hubby

haaa!!! ini adalah suami yang paling cute!!! hahaha uwekk!! tak de koje la ni .. gamaknyer penat nunggu dari pagi sampai la nak senja.. yang paling mahal remos dia tuh...terpacak beb!! hahhaa..

No comments: