May 10, 2011

comel kan cocotkan!! kan!!!

mama nak makan??




sempat lak peaceee biler tau mama nak ambik gambar dia.. citt!!

comel kan cocot kan!! kan!!... haaaaaa comel?? rasa nak cubit2 nak sekeh2 jek minah ni.. erkkkk ni la keje dia kalau dibiarkan sekejap.. . ya tuhan.. memang penat ok melayan kerenah anak yang sangat la kreatif dan inovatif.. abis bedak... gula.. tepung.. nestum dan ape lagik ntah di main nyer.. yang tak leh tahan satu bekas gula di bubuhnyer air.. hadoii cocot oii!!!

kacau cocot... kacau!!!... hehee

ni la keje cocot.. agaknyer cite2 dia nak jadik chef kot.. sabooo aje la...hehehe.. dulu aku runsing gak la cocot asyik main cenggini tapi lama2 aku dah terbiasa.... malas nak main2 n marah2 sg dah.. kot dia dah jemu, aku suruh jek dia cuci balik... kemas2 balik.. tapi bukannyer bersih sangat dia ngemas, jadik terpaksa la aku nyambung kerja2 pembersihan tuh.. kena banyak sabo melayan kerenah anak2 yang sgt la bertuah ni..

4 comments:

MrS. F!zA said...

hahahaha cocot masak ape tu utk mama?

MataHati @ MH said...

tgh buat kek atau biskut raya? tetetete

che'wa said...

klako je cocot hahaaa..

x pe comot tp comel di mata mama kan hehehe

ErDiLa said...

sijibik mcam ank aku.... kompem kene dah... hahahahaha...