Apr 19, 2011

Panjut!!

Hari ni adalah hari jadik Sultan Perak jadik kami orang2 negeri Perak bercuti... yabedaaabeduu... hehhee.. walhal semalam dah aku ambik cuti... anak dara aku demam.. yang heran biler cakap jek nak balik K.Kangsar rumah opah diorang sihat la pulak.. segar bugar tak hingat biler sampai jek rumah opah diorang, hilang entah kemana.. main dgn kengkwan.. hurmmm.. demam entah kemana sakit entah kemana.. yang ruginyer cuti aku ni.. hehehehe...

malam tuh kebetulan di Kuala Kangsar ade Pertandingan Bot berhias dgn Panjut.. kami pun pergi la.. mak aii lautan manusia membuatkan aku sakit pale.. nak tangkap gambo memang tak bole ditambah lagik dgn ragam 2  ketoi bebudak ni.. lagik menambahkan sakit pale aku ni...





ni aje la gambo yang sempat dirakamkan.. itu pun jenuh nak kontrol muka cun sebab tengah marah ni.. anak2 meragam.. nak belon la.. nak air la.. nak ini .. nak itu.. lama2 mak yang rasa nak pengsan tengah orang2 ramai tuh..

1 comment:

LyNn HaMzAh said...

comeynyer akak...x macam mommy preggy 7 bulan...