Apr 13, 2011

anak teruna saya...

asyik citer pasal cocot je kan.. bukan ape.. si abang ni tak banyak hal.. tak tau nak citer pasal ape.. nak tangkap gambo dia punya la seksa.. susah sangat.. mungkin anak laki kot tak mcm anak pompuan gediks skit biler dok depan kamera... biler tangkap gambo mesti mulut tuh terkemut2 sebabnyer gigi dia ade 2 batang jek kat depan tuh .. jarang plak tuh dah mcm gigi sponge bob.. hehhee.. danish ni punya la kurus kering nampak kepala jek besor..hehhee.... bab kurus kering ni mungkin ikut baka belah aku kot.. ape pun alhamdullilah pelajaran danish ok walaupun tak sehebat mana..(alaa baru kecik je pun.. besar belum tentu lagik kan).. tapi alhamdullilah walaupun kadang2 suka ngusik adik dia tapi tu la adat adik beradikkan tapi danish ni kuat menangis tau berbanding cocot.. kembang!! hehe.. mungkin masa aku ngandungkan dia dulu emosi aku tak tentu hala.. tu yang dia jadik orang yang sensetif gamaknyer...tapi ok la kan.. tak macammmm......





  
...............budak sorang ni.. banyak songeh.. ade jek yang tak kena.. tapi dia la penghibur kami sekeluarga.. tak de dia sunyi la pulok rumah ni...

6 comments:

NM02 said...

hensem la dia... suker posing gambar pertama tu

MrS. F!zA said...

cocot dah jadi kakak tk lama lg..mesti pandai jga adik..

mama_izz said...

tq nm02.. dia memang suka posing kemut2 mcm tuh... hehhe

mama_izz said...

ye ler tuh fiza.. kalau pandai syiookk la mama dia... haha

LyNn HaMzAh said...

cocot nak jadi kakak la lepas nie...tak ler meragam sangat...hehehe...

Sidratul Muntaha said...

ensem la abang.
keh keh keh.
tetiba!