Mar 15, 2011

tetiba aku menangis ..

tetiba aku menangis pagi ni... menggingatkan hidup kiter yang rupanya semakin singkat.. 2 minggu lepas aku kehilangan sorang kawan satu tempat kerja dulu.. meninggal sebab eksiden.. isterinyer sedang menanti saat2 bersalin anak ke-2... beberapa hari lepas seorang kawan yg juga lelaki meninggal dunia.. mudah sangat meninggalnyer.. makan kenduri.. tengah pakai kasut pengsan dan terus meninggal.. pagi ini bukak blog kengkawan dikejutkan dengan seorang blogger yang meninggal dunia Abah Izz..

memang terkejut sangat sebab Abah Izz rajin mengomen kat blog ni tapi sejak akhir2 ni patut la senyap.. sakit rupanya.. kebetulan kami punya nama yang lebih kurang sama.. aku mama Izz.. dia abah izz.. subhannallah aku betul2 terkejut sangat ni.. sangat mudah dia meninggal dan semoga kesemua Allayarham kawan2 aku ditempatkan dalam golongan orang2 yang beriman... al-fatihah...

4 comments:

MrS. F!zA said...

al fatihah utk mereka..

kak, haitu abah izz ada msuk komen jgk kt fiza mati2 fiza igt husband akak..rupanya org lain..

rasa terkilan msa dia msk komen sni xmsk tggl jejak pon kt blog beliau.

mama_izz said...

fiza..

akak punya husband mana ade blog.. tak de masa nak naip.. hehe..

tu la kan.. sedih pulak biler jadik mcm ni.. hadoiii..

Sidratul Muntaha said...

al fatihah..
beb..
masa kuar citer tu
ku trus teringat ko..
seb baek..
tpi..
mati itukan pasti?!
ko jgn pressure2 n sedih2 sgt..
budak kat dlm tu kang sakit plak..

NM02 said...

patut la dia lama menyepi.. innalillah.. moga aruah ditempatkan dikalangan org2 yang beriman. amin