Mar 24, 2011

sejak 2 menjak...

sejak akhir2 ni aku memang aku runsing dgn si cocot.. buah hati pengarang jantung aku sorang ni..sejak nak dapat adik mcm2 ragam dia.. amat la mengada2.. bulan lagik mcm budak 6 tahun tapi dah mcm 6 bulan.. nak dimandikan.. nak dibedakkan.. nak suap makan.. nak dipakai baju.. ehhh macam2 lagik la kerenah dia yang kadang2 buat aku tak dpt menahan rasa marah yang teramat2.. hadoiiii.. tak terlarat la aku nak melayan nyer sebab dia dah besar.. dah bole berdikari sendiri.. kalau ade papa, pada papa la tempat dia berminta2.. ni papa balik jauh2 malam.. tapi nasib baik la pagi2 sebelum cocot gi sekolah papa melayan kerenah si cocot ni... kalau tak mau aku mengaumm pepagi.. tapi yang bagusnyer si cocot senang bangun pagi walaupun tido kul 12 mlm.. cuma tu la nak kena layan kerenah dia yang suka merengek2..



sempat jugak pepagi tadi snap gambo papa sikatkan rambut cocot.. atas sebab2 tertentu gambar terpaksa dihitam putihkan.. korang abaikan la yer tetek comei, perot boyot dan rambut ala2 piramid tak siap incik somiku itu.. hik...hik..(jgn renung lama-lama nanti tergoda.. auuwww).. hahahhaha

3 comments:

MataHati @ MH said...

biaslah tu nk dpt ada, sifat manja2 tu akan keluar...

sesungguhnya sya faham kenapa gambar itu dihitam putihkan..huhuhu

Gaban said...

haha...sama le dengan eusoff...tapi eusoff lagiiiilah teruk...sabo je la ceqla...mmg perangai budak2 nak dapat adik gamaknya..

LyNn HaMzAh said...

sama la dgn qistina kak...makin nak dapat adik makin menjadi2 ragamnya...