Mar 14, 2011

Saya budak baru belajar..

 Hari ni cuti2 sekolah mcm gini aku memang la tak de keje tambah2 tgh memboyot ni...rakan2 seangkatan pun cuti.. aku la keseorangan dan kesunyian.. bayangkan sekolah tanpa bebudak memang seram la sikit... tapi tawakal je la..

tutup cerita pasal keje.. oleh kerana bosan yang amat sangat saya mencuba satu benda yang baru yakni cuba meng 'upload' video cik cocot kat You Tube.. jenuh jugak rupanya.. cuba punya cuba akhirnya berjaya... ketinggalan zaman betoi aku ni.. hehhee.. tapi tu la tuh rakam video pakai henpon cokia jek jadik gambar pun blur2 jek.. hehe

Jom tengok Cik Cocot cakap omputih pasal 1 malaysia.. punya la menggedik.. punya la berterabur.. tonggang langgang bahasa omputih dia tapi ok la jugakkan.. sekurang-kurangnya dia mencuba.. hehhe


1 comment:

Sidratul Muntaha said...

huhu.
sekolah tanpa org aderlah sgt seram ..