Mar 9, 2011

rumahtangga Jimmy Stanley berantakan...

wahh semalam terkezut tgk berita pasal Jimmy ni kan.. baru kawin 20 hari mau cerai berai.. aduhh!! sedih pun ade kan.. ntah ape la masalah diorang ni sampai nak bercerai berai.. hanya diorang aje yang tahu tapi tak de jalan penyelesaian ker yer?? dah la si isteri mengandung 5 bulan.. pulak tuh tak tinggal sebumbung.. aku ni kalau somi tak de di sisi saat2 mcm ni mau hari2 aku aku nangis mengenangkan lakiku tiada di sisi .. sob..sob..

tapi betul la orang kata.. bercinta la 10 tahun pun.. tapi kalau dah dok setilam & sebantal baru tau sape pasangan kiter kan... hurmmm.. entah la.. moga2 diorang tak bercerai ke ape.. kesian kat anak yang bakal lahir ke dunia..

* wahh tetiba hatiku pulak merasa pilu!! hehhee




2 comments:

NM02 said...

ai harap moga hubungan mereka akan pulih semula demi anak yg bakal dilahirkan.

eh, ai follow yu.. hehehe. jom tukar link, leh tukar citer dan pendapat. kalu sudi, follow la ai plak ye.. makaceh *__*

MataHati @ MH said...

zaman bercinta berbeza dgn zaman berkeluarga.. tak sama langsung

masa bercinta semuanya sweet, dah kahwin sikit demi sikit hilang sweet nya