Mar 7, 2011

Dia bukanlah lelaki yg sempurna tapi.....

alhamdullilah hari ni cukup 12 tahun saya mengenali suami saya yang sangat2 saya cintai.. dia bukanlah lelaki yang sempurna tapi dia cukup sempurna di dlm hidup saya.. dia bukan la lelaki hensem tapi senyumanannyer buat saya gembira...

kenapa saya sangat sayang dia..???  (aku penah dah tulis kat entry lepas.. malas nak fikir.. copy paste jek)


~ because he accept me as what I am and who i am.

~ i love how my hubby talks to me in his sleep.. It's one of my favorite things!!! wow i like...(siap gomol2 lagik...hahhahaha

~He is caring, Funny &  a very nice and wonderful person i ever know.

~He is an awesome dad to my our kids and a loving , sincere husband.

~He treat me as his queen that he don't want me to get hurt and cry.

~He is a very responsible person, sweet, honest, understanding

~when I tell him my back hurts, he asks if I want a massage ..Mesti la nak kan!! hahaha
 
~we can talk for hours about nothing at all. (mcm kawan baik)

~we shower together gether... hahhaha.. giler!

~he respects me even when I'm acting like a maniac.kekekkkekke..

~He works so hard to provide for me and our Kids & pay the bills...hehehe

~ we are silly together gether.....

~ He gets the something when im being lazy..hehehhe.. kdg aku ni ada penyakit M.. ngeee

~ I love how creative he is terutama bab kemas2 rumah ni..ada jek idea nak ubah mengubah.. dulu aku suka sgt masa dia buat kad2 cinta..(masa bujang) ada jek idea sampai bile dah tak de idea ambik bunga2 kering & lekat kat kad.. hahhaha.. lawak pun ade tapi dah kawin ni tak penah plak dia buatkan kad utk aku.. ngeee

~He gives me 90% support in everything I do.10% lagik asyik tak setujuk jek.. nyampah betoi.. ngeee
 
~He always tells me i’m a wonderful mother to our child... awwww!!

~He tells me he loves me everyday.. kalau tak sempat dlm telefon pun jadik..

~the fun we had when we were dating!!...seronok sgt2.. tiap2 hari rasa nak berdating.. tapi ape kan daya anak2 dah berderet....

~he likes to gossip with me... everydy ade jek gosip2 yang kami nak gosip.. ngeee

~how he senses when i really need him..

~how he always makes me laugh when im feeling real down... YES!










 
sayang giler kat lelaki ni!!!
*sila sediakan beg plastik sebelum muntah ijou baca entry ni!! hahahhaa

4 comments:

LyNn HaMzAh said...

very the romantik la...suka lynn tgk gmbr2 akak dgn suami...

Mamamya said...

iskhh...x der muntah hijaunya lah...sweet je..;D

semua org pastinya sgt2 menyayani pasangan hidup masing2 kan...org yg tido sebantal..sekatil n satu selimut dgn kita...he3....tp mimpi je lain2.. ;D

mama_izz said...

Lynn.. Tq.. Tq..

mama_izz said...

Mamanya... TQ.. hehee... betoi2.. semua kita buat sama2 kan.. mesti la sayang menyyang... hehhe