Mar 2, 2011

checkup owh checkup

alhamdullilah.. khamis lepas saya checkup utk sekian kalinyer dan alhamdullilah kompom la saya bakal mendapat anak lelaki yang kedua setelah 2 kali scan..bulan lepas & bulan ni.. alhamdullilah.. sebenarnya kalau bole nak sangat anak pompuan.. ade la kawan si cocot bermain2.. main masak2.. main mekap2.. menjahanamkan mama diorang punya mekap.. posing gediks dan mcm2 la yang dilakukan bersama. tak la cocot ni nakai sangat asyik nak ngepik jek.. dlm kete pun masih nak duduk atas riba mama.. masih merengek2 mcm budak2 kecik.. hurmmm tapi biler diberitahu anak lelaki masih rasa bersyukur.. diharapkan baby di dlm perut ini sihat sempurna... insyaallah..amin...

 masa scan, muka baby ke bawah.. tak dapat nak tengok muka baby.. kesihatan dia alhamdullilah.. aktif sangat-sangat..

sudah hampir 6 bulan tapi badan saya semakin lemah.. tak tau la kenapa.. hurmm HB semua ok.. hari ni badan ok skit.. itupun sebab doktor bagi ubat2...punya la melambak2..  risau jugak sebenarnya kalau asyik makan ubat... risau pulak kot-kot bole menjejaskan kesihatan baby nanti.. di saat2 mcm ni bagi ibu yg mengandung ade tak fikir yang buruk2 mcm aku?? .. haih tambah2 biler citer bersamamu la kat TV tuh.. mcm2 la yang kadang buat aku fikir yang bukan2..tak tengok pun tapi biler terpandang seriat jugak la darah aku.. hope tak de ape2.. banyakkan selawat makcik oii!!!... hahaha


4 comments:

MataHati @ MH said...

kena banyakkan mkn vitamin dan makanan berkhasiat utk cergaskan badan :)

LyNn HaMzAh said...

bestnyer kak dah comfirm baby boy...lynn nie masih x comfirm lagi baby apa...tp lynn dan suami x kisah...asalkan baby sihat walafiat dan sempurna sifatnya...

mama_izz said...

Tq Matahati.. alhamdullilah sekarang beransur sihat...

mama_izz said...

Lynn.. akak pun tak kisah sangat.. jnji mcm lynn ckp sihar walafiat dan sempurna sifatnyer... amin..