Mar 1, 2011

bulan mac bulan bahagia...

bulan Mac adalah bulan yang paling aku suka dalam banyak2 banyak bulan sebab bulan Mac mengungkap kembali kisah cinta aku & incik somi yang sangat2 aku cintai...  ewahhh!!!... bulan Mac menjadik bibit2 perkenalan antara KAMI berdua.. biler dikenang kembali syiok pun ade.. geli2 ketiak pun ade.. auww!! rasa mcm tak caya 7.3.2011 ini dah 12 tahun kami berkenalan dan bersua kenai.. rasa baru jek kami berkenalan.. berkahwin, bergeli-geli dan nak masuk anak 3 dah pun..  hahhaa.. :p

telah banyak kisah gumbira dan onak berduri yang telah kami lalui... dan onak2 berduri itulah menjadikan kami semakin matang dlm hadapi semua dugaan ni.. ade jugak yang coba2 nak porak perandakan kami.. bukan sorang..bukan 2.. bukan 3 tapi adelah.. kadangkala kami gagal jua mengawal emosi ni tapi perbincangan demi perbincangan yang kami buat akhirnya kami bersatu kembali... sampai sekarang ni dah malas nak layan orang yang coba2 porak perandakan hidup kami.. cubalah!! siap la.. aku takkan berdiam diri.. aku akan jadik ultramen membelasah raksasa yang suka menjahanamkan hidup orang.. aku bole buat lagik teruk dari tuh jadik jgn cuba2.. kalau nak cuba dipersilakan.. aku dah tak larat nak berdiam diri.. orang pijak2 jek pale aku.. jadik jangan main2 dgn aku ok!!!...

ape daaa aku merepek ni.. tak de la sekadar meluah rasa ape yg aku rasa.. seperti yang terjadi baru2 ni...terjadik di  sebuah pasaraya.. biarlah menjadik rahsia antara aku & incik somi.. dah tak larat menjadi orang yang sporting.. baik hati sebab kadangkala kena berkeras.. hidup lebih harmoni.. hahha...

seperti biasa dekat2 mesti terfikir ape incik somi nak beri?? haha.. .. seperti tahun2 lepas aku dpt bunga.. jam.. dating2 kat mana2 la.. kali ni aku tak mintak semua tuh tapi aku mintak wang cash!! hahha.. giler tamak ok.. hahha.. tapi bukan utk aku utk baby di dalam perut ni.. persediaan awal... duit dah pun dpt.. tunggu nak beli ape2 yg patut.. masih mencari barang2 baby yang murah2 gitu tapi berkualiti.. tak mampu nak beli mahal2.. sebab semua barang baby kena beli.. yang anak dulu2 punya tak de dah.. dah sedekah kat orang... yang tinggal katil baby jek.. itupun nasib baik mak yang simpan.. kalau kat aku mau aku sedekah kat orang jugak.. ingat taknak anak dah tapi biler anak2 besar teringin lak nak cium bau baby.. alhamdullilah agak lama menunggu baru ade rezeki lagik.. ;p


tiap hari aku sentiasa mendoakan agar hidup ini akan terus ceria & bhagia seperti hari ini..tiada gangguan tapi pesakit2 mental yang cuba2 nak porak perandakan hidup kami... sekian terima kasih.. ;p..

Ya Allah.. aku BERSYUKUR di atas rahmatmu ini... terima kasih ya ALLAh... terima kasih kau berikan aku lelaki terhebat... aku benar2 sayang kat dia... muahhhzzz... i love u sayang..


gambar anniversary tahun lepas....dapat bunga.. gi dating2 & makan2

1 comment:

LyNn HaMzAh said...

banyak persamaan kita la kak...lynn pun anniversary bulan mac tau...hehehehe...