Mar 22, 2011

alahai anak2...

bukak2 sekolah ni bagi sorang mama yang anak2 dah bersekolah mcm aku ni tak sabar2 la nak tau result anak aku.. hehhe.. bukan semuanyer dah dpt ade la sesetengah yang dah dpt.. alhamdullilah.. ok ok aje.. tak teruk dan tak la bagus sangat...tapi perlu diperbaiki lagik dari masa ke semasa..itu citer si anak sulung saya yang berusia 8 tahun..

nak citer pasal si jantung hati mama yang berusia 6 tahun ni...


orang suruh buat keje sekolah bole lak berdengkur.. pastu mama gerak, terkulat2 buat keje sekolah


lepas tuh biler keje dah siap (itu pun sebab mama tolong skit) bole lak terbeliak mata tuh layan cd kat komputer... kusyuk giler.. aduhai cocot sayang.....

bole siap gelak2 tgk komputer.. hishhh!! rasa nak picit2 jek budak kecik ni.. gerammm aku..

2 comments:

MrS. F!zA said...

yezzzaa..cocot dah makin membesar..tklama lagi dah ada adik..dh boleh dah tolong mama jga adik..

mama_izz said...

fiza.. tolong mama jaga adik?? rasanyer di buli2 adik dia buat mcm anak patung.. hehe.. risau jugak tau..