Feb 11, 2011

valentine yang semakin hampir..

ye ye.. valentine nak tiba... ape yek teman lelaki aku nak bagi sebagai hadiah mengingati hari kekasih ni.. hahha.. mintak maap yek aku tak sambut hari valentine.. dulu masa zaman kegelapan ade la jugak smbut sebab tak tau ape dia valentine ni.. orang sambut, aku pun sambut la.. sonok dapat bunga ke cekelat ke hape.. sekarang biler zaman semakin maju baru tau, valentine tuh ape...jadik tak hingat pun biler valentine tuh sampai staff suami aku nak ambik cuti sempena valentine.. nak termuntah pun ade tapi masa ingat2 zaman dulu2 aku pun sama.. usah cakap orang laaaa.. tapi budak2 sekarang sambutan lain caranya..


waktu dolu2 valentine di sambut di pasaraya ke..kedai makan ke.. dating ke hape.. dapat bunga .. dapat cekelat dah abis hati... tapi sekarang ia disambut besar-besar di dalam hotel.. sungguh mengasyikkan sambutan itu.. hehhee.. aku bukan ape.. banyak la terjadik kes2 buang bayi yang semakin meningkat.. kot2 nak jaga baby tuh tak pe la.. ni buang rata2.. hadoii tak sian ke korang kat baby tuh... ni la hadiah hari Valentine... aku ni bukan baik sangat tapi jaga la baby yang jugak darah daging anda... ate dibuang rata2 buat ape.. tak pun kalau taknak sangat bagi jek kat orang yang memerlukan.... sedih..sob..sob...


nak tau tentang sejarah hari kekasih.. klik sini


*agak2 kalau jual kondom ni laku tak hingat ni... hahhahaa... (gurau-gurau jek)...

No comments: