Feb 21, 2011

Hari Warisan keluarga...

Gambar di atas ialah separuh daripada keluar cucu cicit sebelah incik somiku... heheh saje jek nak cerita pasal hari warisan ni... sebelah keluarga incik somi memang la aktif berjumpa2 cam gini... sebab ape?? memang kalau jumpa udah tak kenai sedara mara... bayangkan la...yang adik beradik mak mentua aku ade 22 orang.. itu yang idup.. yang meninggal 2-3 orang mcm tuh.. punya ramai kan adik beradiknyer..satu mak satu bapak ok!!..hadoii mcm mana la opah suami aku tuh bole beranak banyak2.. aku ni baru 3 orang rasa dah rasa tak larat bebenor.. heheh.. tapi betoi cakap mak mentua aku.. zaman dulu lain.. zaman sekarang lain..

dah berapa tahun tak buat Hari warisan ni dan pada tahun ni cadangnya akan dibuat pada 30.4.2011.. masa tu rasa nak nangis sebab mcm tak dpt pegi sebab incik somi mengetuk drum 30.4.2011 tuh kat One Cafe KL..Ingat memang nak ikut incik somi.. ehh makcik ni dah sarat mcm tuh pun nak pegi gak.. tapi tak kira nak ikut jugak sebab kat KL kan.. jauh.. kalau setakat dekat2 sikit baik dok umah tido lagik best.. lagik pun dah janji dgn kengkawan nak jumpa kat sana.. haha..

tapi syukur alhamdullilah Hari warisan ditunda pada bulan 8 nanti...ehh tapi kan bulan pose.. hehe.. mcm2 aktiviti keluarga disediakan masa tuh tapikan masa tuh aku dah ade baby.. baru best!! hehe... Semoga Hari Warisan Keluarga ni mengikatkan lagik kasih sayang antara keluarga kami..

1 comment:

LyNn HaMzAh said...

syoknya kak dapat jumpa sedare mare macam nie...comfirm super duper meriah kan...