Jan 5, 2011

superwoman

comei jek superwoman ni kan.. tetiba terasa aku ni superwoman.. hahhaa.. citt poraahh!! perasan lebihh!!!! hahahha..(ikhsan dari makcik google)

uwaaa sbenarnya aku ni penat sgt2 dlm keadaan yang mcm ni .. (bole tak nak ngeluh skit??) hahha..baru jek 3 hari aku kerja.. ambik anto anak tapi udoohh tumpo.. rasa dah tak larat sgt... hahha... pagi2 antar cik cocot sekolah.. tengahari kuar pkl 11.30 ambik abang kat sekolah agama.. siap2kan  abang nak ke sekolah rendah pulak.. dah hantar abang ambik pulak cocot dari tadika hantar pulak ke rumah pengasuh.. walaupun tak jauh tapi still rasa penat dengan cuaca yang panas.. sebenarnya kesian sgt2 kat abg sebab kelas agama dia abis kul 10.30.. kdg2 kul 11.. dalam masa setengah jam atau sejam menunggu tuh aku suruh ustazah dia hantar dia kat library.. nasib baik la library sebelah jek dgn sekolah agama rakyat.. kalau tak kesian dia menunggu aku... aku lak kerja.. incik somi pun sama.. tak bole kuar awal.. aku hanya dibenarkan kuar kul 11.30 jek.. ape2 je la..janji anak aku selamat kan... sambil2 tuh bole jugak dia membaca buku..

balik nanti aku ambik cocot.. 6.20pm ambik abang pulak..  memang tak sempat nak rehat2... mlm sebelum tido kena dok depan anak2..sambil2 diorang buat keje sekolah.. kalau tak de kena baca buku atau buat latihan2 yang aku bagi atau buku2 yang aku beli!! kalau tak buat hanger menanti.. dari jauh hanger akan melayang-layang hingga ke badan.. jgn memain.. hanger tuh semestinya tepat pada sasarannya.. hahhaa..

masak?? aku dah pesan kat incik somi memang dl keadaan mcm ni tak larat nak masak.. masak nasi ok la.. pastu beli lauk siap kat kantin lagik murah!!.. (alasan bagus nyer malas!!! hahaa).. dia tak kisah janji aku ok.. sihat walafiat..badan dah mula rasa sengal2 dah terutama bahagian tuttttt... eh nape ek??  dah ade baby nanti tambah lagik kerjaa aku.. uwwaaaaaaaa... tak pe..tak pe.. semua ni pahala free kan.. berkorban ape saja utk anak2.. mana tau ape yang kiter korbankan hari ni akan dapat balasan baik di kemudian hari tapi kan!! kan!! kan!!! asyik merungut jek ate biler nak dpt pahala free.. hahaa..


 ok layak tak aku dikatakan superwoman.. hahhaha.. (tlg jgn muntah ijou yek!!)...papai..

1 comment: