Jan 17, 2011

sabtu yang bestt!!

sabtu baru2 ni mak abah & kakak aku dtg rumah aku.. memang aku suka sgt2.. haha.. lepas maghrib kami gi Jusco.. ape lagik.. mak abah nak main bowling la.. memang itu la masa lapang diorang.. biarkan, asalkan diorang bahagia..aku & kakak aku gi playground kat Foodcourt bawak anak main... pastu kami ronda2 sampai sakit dah kaki ni.. nak shopping2 udah tengah bulan ni tau2 aje la.. tengok je le.. hehe..


kakak aku bersama anaknya... Rayyan





ingat lepas bawak anak main kat playgorund mak abah dah abis main bowling.. ape lagik kami mengambil kesempatan gi melalak.. hehehe

ewahhh semangat makcik ni nyanyi.. haha

kakak aku yg nyanyi tak sedap!!.. haha

wahh.. incik hubby menyanyi dgn penuh semangat.. hahhaa.. ok bali tuh abah ngan mak jeles sebab kami gi karok pastu diorang ajak lak kami nyanyi sekali lagik.. kalau abah nak belanja, kami pun ape lagik!!! gasak je la.. tapi tmpat karok yang kami pegi ni geli skit.. kotor!! hishh nyanyi je la.. haha..

mak menyanyi

cocot lak nyanyi... sibuk jek budak ni!!

wahhh penuh semangat incik somi ku nyanyi.. haha

abah lak nyanyi.. hehe

3 comments:

LyNn HaMzAh said...

syoknya kak gie karaoke dgn family...lynn masih belum pernah cuba aktiviti nie dgn family lagi...

mama_izz said...

memang syok pun.. hehhe... mak ayah akak memang suka karok.. hehhe

MrS. F!zA said...

encik somi dah mcm penyanyi tetap gayanya tu..hahaha

eh, kakak pon muka maintain muda kan..mmg family baby face ni..ekekeke