Jan 24, 2011

Kegilaan suami saya....

saya suka biler incik somi menggila .. tapi kali ni dia menggila benda yang amat2 la saya suka!!! hahhaha.. nak tau ape dia??

 korang jangan perhatikan muka makcik yang teramatlah poyo tuh tapi korang perhatikan shawl makcik tuh..hehe

tudung itulah kegilaan incik somi sekarang ni.... haa!! pantang aje ade shawl yang cantik2 atau yang dia berkenan, di tarik2 bininyer gi beli .. kalau tak bawak bini dia boleh la pulok dia beli sendiri.. tapi pilihan amatlah menepati citerasa bininyer. hahhaa.. awal2 lagik dah siap pesan supaya kalau nak beli, belikan ler warna mengholang (warna yang terserlah!!) hehe.. ntah la sejak berbadan 2 ni suka sangat dgn warna yang terang benderang contohnyer warna merah... ijou pucuk pisang.. pink dan mcm2 lagik la.. hehe..

seronok pulak biler somi minat & menggila membeli shawl. si isteri relaks je la.. tak yah susah2 kuar duit beli.. alhamdullilah.. jimat duit aku..;p

3 comments:

LyNn HaMzAh said...

memang syok la kak mcm nie...suruh encik suami beli banyak2 tau...hehehe...

MrS. F!zA said...

untungnya somi minat shawl.. hahha

MataHati @ MH said...

bertuahnya...
kalau selalu mcm ni kan best..hehe