Jan 21, 2011

berakhirnyer kisah Ayoub..

Korang ade layan citer Ayoub tak.. suspenda betoi la citer dia... terutama time Ayoub nak buat perjanjian syaitan tuh.. hadoiii.. gabra aku!!! hahaha...

Citer ni mula2 aku getik jugak la nak tengok.. eh tak suka la iqram dinzly tuh jadik baik.. ala ngade2 tapi makin lama tengok makin layan lak citer ni.... frust jugak biler Fizz Fairuz tuh jadik jahat sebab dia muka baikkan tapi lakonan dia betoi2 menjadik la biler jadik jahat.. i like!!

Memang aku ngan incik somi tertunggu2 la citer ni tiap ari selasa-Khamis, jam 10.30mlm... incik somi aku balik jek keje, terus ngadap TV dgn bau hangit tengit nyer janji layan citer Ayoub!! hahha...

dipendekkan citer, citer ni memang best sebab banyak pengajaran yang boleh kiter dpt dari citer ni.. walau baik mcm mana pun ayoub tumpas dgn kata syaitan yang jahanam tapi Allah itu Maha Esa, sebaik2 manusia yg membuat kebaikan, dia akan membalas kebaikan itu... huh!! memang suspen betoi.. masa ayoub buat berjanjian dgn syaitan tuh & masa Ayoub ceraikan isteri dia, ayor mata kasehku berjujuran.. eh bukan aku aje.. incik somi aku pun layan.. bole lak dia pun sedih!! hahaha..

Kalaulah aku di tempat ayoub atau Ayoub tuh suami aku.. bole ke aku sabar?? huh!! benda ni tak leh jawab.. mintak2 la dijauhkan perasaan hasad dengki dan sebagainyer tapi nak dapat sifat penyabar tuh memang tak leh la sebab aku ni selalu ilang sabar... hahahha

1 comment:

Rinah said...

sama lar kita mama izz..layan gak..cerita nie banyak pengajaran yang tersirat mahupun tersurat..