Dec 24, 2010

yeahhh udah duduk kampung...

haha.. mcm poyo jek tajuk dipagi jumaat yang indah ini.. cewaahh.. hahha.. semalam aku udah selamat pindah dan hari ni masih belum siap sepenuhnya.. penat tak terkata tapi masih kuat lagik utk meneruskan kerja2 mengemas...ikutkan hati memang nak tumpo tapi semangat harus dikuatkan..pagi2 ni jalan dulu blog kengkawan pastu hapdet blog sendiri pastu sat lagik sambung kerja2 mengemas.. sat lagik mak mentua nak datang... nak tolong.. riso sgt aku ni ngandung buat kerja2 berat .. hehe

pagi2 bangun sangat la aku semangat.. gilerr argghh 1st time dok kawasan kampung.. pagi2 dah bunyi ayam berkokok.. burung terkukur berbunyi dgn kuatnyer.. pemandangan ijou yang mengasyikkan..sejuk tak terkata... haha.. tak macam dok kat rumah teres.. pagi2 udah bunyi2 kenderaan.. masing2 nak pegi kejer tapi kat sini macam syiokk jek tapi mula2 syiokk le lama2 tak tau ler.. hehehe..

ape2 ape pun alhamdullilah.. selamat pindah walaupun tingkap baru selamat diganti tapi sayangnya grill diorang tak pasang lagik.. entah biler diorang nak buat.. fening!!..

2 comments:

Umi said...

tahniah ye, bakal dpt bby.. pasti abg n kakak dia suka sgt2 dpt adik nti...

LyNn HaMzAh said...

syoknya kak...nyaman jer kan suasana kampung...