Dec 5, 2010

berpoya-poya2 bersama keluarga..

hari tu saya ade mewar-warkan yang saya ingin sangat makan2 angin bersama keluarga dan akhirnya khamis lalu pegi jugaklah kami sekeluarga ke Cameron Highlands.. nasib kami memang tak baik sebab sampai je ke puncak cameron, hari ujan tak berhenti2 walhal kat ipoh cuaca amat baik sekali..  kami sampai dalam kul 12 hingga la nak balik dlm pukul 6 tak berhenti jugak hujan.. sabar aje la.. tak de rezeki tapi sempatlah melepaskan stim pada bau2 bunga-bungaan.. hehhee.. walaupun dlm keadaan yang agak frust tapi sempat la tangkap gambo walaupunn skit tapi amat bererti utk dijadikan kenang-kenangan.. hahha haha..:D














 stim ok cium bunga ni.. haha

3 comments:

LyNn HaMzAh said...

huhuhuhu...jelaous nie...akak masih boleh lagi pakai jeans ek walaupun dah preggy 2 bulan lebih...

mama_izz said...

ha'ah bole pakai lagi.. akak bertambah kurus ni.. asyik muntah2.. hehe

wana said...

alahai kalo dah ujung2 tahun ni mmg hujan la kan..

akak ni plak nk sgt ke t'ganu sbb nk mkn sotong goreng tepung tp dok pikir byk kali ni nk pegi ke dak maklum la hujan2 takut licin..ada rezeki pegi kalo x de duk umah diam2 je hahahaaa..