Nov 21, 2010

Raya Haji....

La.. orang dah kemana2.. aku baru nak update pasal raya aji rabu lepas... entah kenapa sejak akhir2 ni malas sgt nak bukak blog.. apatah Fb kesayangan aku tuh..badan tak berapa nak sihat... otak menjadik beku...raya aji yang lepas tak la semeriah mana.. biasa2 aje... orang pun tak berapa nak dtg jadik keje aku makan pastu tido.. makan pastu tido... tak de menda nak buat... gambar pun tak tangkap.. tak tau nak tangkap gambo ape.. rasanya ade la satu keping gambo yang incik somi dedikasikan yakni gambo aku la.. anak2 pagi2 dah ilang.. pegi tengok orang sembelih lembu.. jadik tak de la gambo..

 ni la gambo poyos ku di pagi hari raya aji....

2 comments:

Sidratul Muntaha said...

kontrol ayu!
hauhuahuha.
sengal ler mak buyung nih..
ehehe..
sudah buyungkah perut?!

mama_izz said...

hahhaa.. tu la kan.. mcm poyos jek.. kekkee.... belum buyung lagik ni.. tapi sudah mula memboncit.. hehhee