Nov 24, 2010

Maafkan saya.. saya pemalu..

adakah anda mau tergelak tajuk di atas dan adakah anda percaya bahawasanya saya seorang pemalu.. owhh tidak saya bukan seorang yg pemalu tapi muka tak malu..hehhee... pemalu di sini bermaksud malu nak bertegur sape dgn rakan2 blogger...

Saya dah follow mungkin dlm berpuluh2 blogger dan dlm sehari saya akan berjalan membaca juga berpuluh blog kengkawan tapi kes di sini saya malu betoi nak tinggalkan jejak... tak tau kenapa.. kadang biler saya tulis jek komen, saya padam balik .. entah la saya tak tau mengapa tahap malu saya sungguh tinggi terhadap rakan2 blogger.. saya akan meninggalkan jejak hnya pada rakan2 yang selalu meninggal jejak pada saya...

sebenarnya saya bukan sombong atau pemalu tapi saya takut cara penyampaian saya atau komen2 saya tak berkenan di hati orang lain.. entahlah... kadang2 saya rasa penulisan saya amatlah kerdil.. mcm tak ade isu.. mcm tak de kualiti tapi saya malas nak ambik port sangat saya terus aje menulis utk kepuasan hati saya, ikut cara saya walaupun saya tau yg ade sesetengah orang mcm tak suka jek kan..kan.. hehehe..

Saya sedar siapa diri saya... saya menulis bukan kerana nama atau nak popular ..tapi utk diri saya.. saya seronok ketika menulis.. orang yang sudi membaca blog saya pun dah membuatkan saya rasa hepi walaupun tak seramai mana.. alhamdullilah... terima kasih yg sudi support saya dari belakang juga sudi membukak blog yg tak seberapa ni... syukur alhamdullilah...mana2 kot yg berasa hati dgn saya atau penulisan saya, pohon seribu kemaafan... hehhehe....

4 comments:

Sidratul Muntaha said...

eheh..dah tukar umah.
ni bawaan budak nih..
huuuuuuuuu

LyNn HaMzAh said...

hehehehe...x per...lynn faham tu...

Unknown said...

boleh jer tinggalkan komen. jangan malu2 :)

mama izz + sarip orbit said...

sidratul muntaha... ha'ah.. tukar angin.. hehhehe

Lynn.. tq kerna memahami.. hehhe

Mata Hati.. malu tapi mau.. hehhe