Nov 25, 2010

lelaki muka 3 kupang...

kadang2 tak faham dgn perangai lelaki sebenarnya... ade ke lelaki yang suka sentap?? ade ke lelaki yang suka merajuk?? comei ker kalau lelaki ni merajuk?? cute ke lelaki buat muka 3 kupang.. ade tak mcm rasa nak baling pinggan kat muka laki tuh kalau dia tetiba sentap tanpa hala tuju.. hehhe.. ye aku faham, laki pun mcm perempuan, mcm2 pe'el dia tapi ade ke laki mcm tu.. .. tak tau ujung panggal, tetiba sentap!! tetiba buat muka 3 kupang... hisshh tak kose aku nak melayan...

owhh cerita di atas tak de kena mengena dgn incik somi ku tersayang...selama aku mengenali incik somi tak penah pulak dia sentap2.. tak penah pulak dia marah2 tanpa hala tuju.. tak penah pulak merajuk ntah ape2..bila ade laki lain tetiba sentap ngan aku, mula la aku rasa hishh mengada-ngada.. sikit nak terasa!! sikit nak sentap.. sekali dua aku bole tahan lagik tapi biler dah berkali2 aku mula la mual... owhh taknak cakap lelebih!! biarkan aje ia berlalu.. tak mati pun kalau dia nak menyentap ngan aku.. ntah ape2 ntah!!

*pompuan kalau sentap & merajuk perkara biasa la kan..mereka bertambah comei setiap kali merajuk tambah kalau buat muncong itik.. bertambah2 keayuan di wajahnyer.. kekkee

1 comment:

Sidratul Muntaha said...

ahaha
muka 3 kupang?!
sakit perut aku gelak!!
oo..klu laki muka sentap tu muka 3 kupang.
klu pmpuan?!
ahahaha
sentap mak,nyah!