Nov 6, 2010

cuaca mendung semendung hatiku..

tajuk dia atas udah menggambarkan betapa sedihnyer aku di saat ini..tak de sape aku nak mengadu sebab aku kesorangan.. hanya blog la tempat aku menumpang kasih.. hahhaha.. mcm siutt jek kan ayat2 aku ni.. jiwang karat!!.. eh tapi bab mendung tuh memang betoi... tgh sedih ni.. tadi mak ngan abah aku janji nak antar anak2 tengahari.. tapi sampai sekarang belum sampai lagik.. kol abah cakap ptg nanti hantar yer... sempat la cakap dgn cocot.. aku tanya la tak rindu kat mama ker?? bole lak dia jawab... nape rindu kat adik?? mama tak beranak lagik ker?? hahhaha.. budak ni aku tnya lain jawab lain.. nasib baik jauh.. kalau dekat dah lama aku bagi penyekeh.. hahhaa... ok bukan penyekeh kuat2.. sekeh2 manja jek..

dapat aku gambarkan macam mana perasaan seseorang hidup tanpa anak.. patut la kawan2 sanggup buat mcm2 cara utk dapatkan anak.. ye!!! aku sangat2 faham perasaan itu.. kadangkala kita rasa anak2 kiter nakal sangat tapi kenakalan itulah yang kadangkala membuatkan kita terhibur dan biler diorang tak de mulalah hidup rasa tak tentu arah seperti aku sekarang!! ok baru 2 hari.. belum 3 hari .. 4 hari... kalau lagik lama diorang tak de lagik sewel la aku jawabnyer...

ye!! anak2 adalah penghibur.. kadang2 biler ade, nak di hanger2..nak di cubit.. biler tak de terasa betoi tak de kawan nak gaduh2.. nak di hanger.. nak cubit2 dan yang paling best tak de sape2 nak peluk aku... nak  gomol2 aku.. uwaaa rindu nyer kat anak2... tadi masa nak letak telefon.. cocot siap cakap bye mama.. i luv u. tunggu adik balik tau malam nanti... hadoiii!!!  luluh hati aku.. masa tuh rasa nak mengobok (menangis) dah tapi sabo aje la... hahhahhaa..

itu aje la nak cerita.. sori la kalau kawan2 bosan mendengar luahan cerita ceriti aku ni.. uwaaa sememangnya sedih.. kat sini la tempat ku meluah segala kemahuan ku... toiii!!!! hujan dah turunnnnnnnnnnnn..........

No comments: