Nov 5, 2010

kadang kala berdua best jugak!!!

apakah betoi tajuk diatas?? berdua kadang kala best jugak?? owhh tidak.. sungguh membosankan tanpa anak2 .. hari ni incik hubby cuti.. kami cadang nak gi berjalan2 ke Cameron Highlands tapi apakan daya dari semalam cuaca tak menentu.. kejap2 ujan..kejap2 reda...tgh malam semalam mak aku yakni opah & atuk dah ambik anak2..

konon2 berdua sekali skala best la kan.. bole berjimba ria berdua tapi sungguh malang..baring di atas katil.. ko tengok aku.. aku tengok ko.. bape lama pun bole melepap di atas katil kan... pastu siap2 konon2 nak gi tgk wayang... tapi FULL.. citer yang ade pun mcm tak best jek.. makan2 terus balik.. ingat nak balik kampung...tapi entah la... tak de mood pulak... balik umah... sejuk lak tuh.. ujan lebat sangat2... sambung ke pembaringan.. ko tengok aku.. aku tengok ko... ko jeling aku.. aku jeling ko.. ni dah hampir kul 6 ptg.. tak larat dah jeling menjeling.. ape nak buat ni.. aduhh!!! rindu pulak kat anak2.. kalau ade diorang tak de sangap mcm ni..bole la bergaduh dgn diorng.. petang2 gini bole la bawak diorang gi playground ke.. gi taman ke...tgk ikan... tgk bunga atau ape2 aje la yang patut di tengok... tapi ape kan daya.. hanya laki aku jek yang ade dan kepada dialah tempat aku tengok menengok... ok la papai.. salam jumaat...

No comments: