Nov 25, 2010

ade sape2 nak anak lelaki tak??

anda mengandung dan teringin mendapat anak lelaki.. hehe.. jom baca ni..

" Ya Allah, sesungguhnya kami akan memberi nama anak yang berada dalam perut isteri kami dengan nama Muhammad maka jadikanlah dia untuk kami seorang anak lelaki dengan hak orang yang mempunyai  nama yang mulia ini yakni Nabi Muhammad."

(Doa ini dibaca sebanyak tiga kali dengan meletakkan tangan di perut isteri yang sudah hamil 2 atau 3 bulan)



* rujukan dari buku AMALAN KETIKA MENGANDUNG.....

4 comments:

wana said...

wahhh..ceqla budget nk anak lelaki ke?heheheee..

insyaAllah moga2 diperkenankan..

mama_izz said...

eh tak kak.. saje jek nak share.. ceqla ape2 pun tak pe.. janji sihat dan kuat.. hehhe

LyNn HaMzAh said...

nak amalkan la...mana tahu dimakbulkan...

wana said...

ye la bila kita dah dpt sepasang tu pun b'syukur sgt2 kan..

apa2 pun x kisah janji sihat walafiat..insyaAllah..