Oct 12, 2010

cerita orang perempuan...

alhamdullilah saya punya suami yang selalu menyuruh saya menjaga kesihatan dan kecantikan saya dari dalam hujung rambut sampai la ke kaki (walaupun tak cantik mana) hehhe... sesibuk mana pun dia, dia tetap menyuruh agar saya menjaga penampilan luar dan di dalam.

kat sini saya nak share dgn kengkawan dgn pad herba... sebenarnya dah lama makcik saya yakni agen pad herba ni perkenalkan pada saya.. saya ni malas nak cuba & tak berminat dgn benda2 mcm2 ni.. tetiba incik hubby kedai incik hubby betoi2 sebelah kedai herba yang dikerumuni kaum wanita.. hahha.. 

saya selalu ngadu dgn incik hubby pale saya selalu aje sakit.. ari2 saya selalu sengal-sengal.. badan saya berangin dan sebagainya.. banyak bebenor penyakit saya ni sampai satu hari wanita2 KEDAI JAMU sebelah kedai incik hubby menyuruh saya pakai pad herba ni.. saya pada mulanya try pakai pad masa dtg period .. saya benci dgn baunya tapi wanita2 tersebut menyuruh saya try panty liner.. pakai hari2... dlm hati berfikir gak ape kena mengena penyakit yg saya sebutkan tadi dgn pad herba??  terus saya search tenet dan terbuka hati nak cuba...

Alhamdullilah saya dah try dlm 3 bulan kot... di samping penyakit2 saya di atas berkurangan dan yang paling penting dgn kuasa Allah, pale saya ni tak sakit sangat .. sakit jugak kadang2 tapi tak la kerap mcm dulu.. dan yang paling suami selalu cakap WOWWWW!! kat saya yek.. hahhaha.. opsss rahsia rumahtangga yek.. hahaa.. memang betoi.. saya tak tipu.. kaum isteri terutamanya bole try..harganya pun tak mahal sgt.. rm10 dlm 20 keping panty liner..

mula2 memang tak selesa.. bau jgn cakap la, memang tak menyelerakan dan yang paling saya tak suka, masa mula2 dulu kuar jugak bau2 masam2 sedap.. hahhaha!!!! tapi lama2 bau semakin sedap..sedap..sedap..hehehhehhe.. suami pun senyumnyer bertambah lebar... kiter pakai utk suami jugakkan disamping menjaga kesihatan diri kita...  owh yer.. pad ni bukan aje sesuai utk para isteri malah anak dara , kaum bapa atau bayi jugak bole try utk kesihatan dalaman anda.. mcm mana nak dpt pad ni?? rasanya kat kedai jamu melambak2 jual.. hehhee



antara kebaikannya..

*SENGGUGUT
*KEPUTIHAN
*SAKIT PINGGANG
*MASALAH BERBAU
*MEMPERBETULKAN PUSINGAN HAID
*TIDAK DATANG HAID
*SAKIT BELAKANG KETIKA HAID
*GATAL-GATAL/BERAIR
*BARAH RAHIM/FIBROID
*MENCEGAH JANGKITAN KUMAN
*MELANCARKAN PEREDARAN DARAH
*MASALAH SUSAH MENGANDUNG
*MERANGSANG SEKS
*LEBIH BERTENAGA
*MENGECUTKAN RAHIM
*MENGELUARKAN DARAH BEKU DALAM RAHIM TERUTAMA SELEPAS BERSALIN ATAU KEGUGURAN
*LUKA/KAYAP/KURAP
*ASMA
*DEMAM
*SAKIT KEPALA/TENGKUK
*MIGRAN
*SAKIT LUTUT
*DAPAT TIDUR YANG LENA BAGI YANG SUKAR TIDUR
*BUASIR
*MELECUR
*STRESS
*SAKIT SARAF
*JAUNDICE(DEMAM KUNING)
*MELEBATKAN RAMBUT
*SAKIT GIGI/GUSI

ok yang lain-lain kalau nak tau lebih lanjut, korang bole search 
PAD HERBA AVAIL BEAUTY

No comments: