Oct 17, 2010

anak-anak gi casting

jumaat lepas saya bawak anak saya gi Casting kat KL.. saja jek mencuba pengalaman baru.. kata nak dapat tuh idok kot.. si cocot bole lak menangis.. nampak mcm berani rupanya penakot.. nampak jer kameramen hensem gitu terus tak bole posing2.. walhal sebelum tangkap gambo semangat nak jadik model tapi ape kan daya.. tak de rezeki kot .. Yang si Danish memang berani tapi nampak kaku jek dpn kamera.. hik..hik.. tak pe..tak pe.. tak de rezeki tapi cuma anak2 ade pengalamn baru yang akan diorang kongsikan nanti.. hehhe.. jom layan gambar2 diorang....






danish muka blur lepas casting




anak sedara aku pun diorang suruh gi casting.. hehehe

cocot keletihan..

1 comment:

MrS. F!zA said...

bestnye gi casting!!!

sian cocot agknye takut tgk org tk knl tk pon malu kot..