Sep 29, 2010

tersepit di tengah2...

sejak 2 menjak aku rasa sakit pale dgn ntah ape2 masalah yang tak diundang... masalah bodoh2 jek.. tensi makkk ok!!

beberapa minggu lepas saya mintak tolong seorang kawan.. kawan tuh tak dpt tolong dan mintak tolong kawan yang lain.. kawan kepada kawan saya pun tolong la.. umur masih muda.. aku anggap dia sebagai adik2 jek.. tak sangka lak dari mata jatuh ke hati... hahha.. bukan aku yek!! dia!!...

tak sangka kawan aku tuh gaduh dgn kawan dia pasal aku.. .. ntah!! aku tak paham.. ape motif!! cemburu?? bengang??... weii aku bini orang la wei.. korang nak gaduh ape hal!! aduhh sakit pale aku ni nak baikkan diorang balik!!! kalau korang nak gaduh jugak!!!!lantak la korang!!! aku malas nak campur...

3 comments:

Puteri Ogy said...

xsoh dilayankan.. bio kan deme 2 tu.. keh3

mama_izz said...

tu la malas nak layan.. buat sakit pale jek... hahahha

LyNn HaMzAh said...

huhuhu...buat sakit kepala jer kak...jgn layan la...