Sep 3, 2010

raya kedua nanti..



ha!! malam raya kedua nanti ade reunion utk pelajar sekolahku tercinta yakni sekolah Raja Perempuan Kelsom, Kuala Kangsar dan SMK Cliford, Kuala Kangsar... wahh meriah giler biler dua sekolah yakni sekolah lelaki dan sekolah pompuan paling popular kat Kuala Kangsar tu bergabung.. bunyi nyer mcm ajenyer gatei jek.. mana idoknyer.. aku teruja giler bile mana akan bertemulah dgn boypren2 lama aku.. kekkekeke... uwekk!!!... hahaha.. eh..eh gurau2 jek...

wow  sebenarnya aku adalah antara orang kuat reunion tuh nanti.. aku akan dok atas stage & jadik tukang karut..hehhee.. aku dipilih sebab antara ramai2 tuh aku memang suka ngarut.. kekekke.. Sebenarnya aku  berdebar2 gak tapi dek kerana tak ade protokol, aku gasak je la.. cakap je ape yang aku nak cakap.. aku takut nanti biler terpandang boypren cinta pertama aku nanti kot aku terpaku tak bole cakap memang naya jek.. hahhaha..

Paling gumbira biler incik hubby cakap dia tak jadik pegi reunion tuh sebab dia pun ade reunion ngan kengkawan dia malam raya tuh.. yehhaaaaa... kekeke.. incik hubby kalau awak baca jgn mare yek tapi series saya memang suka.. hahaha... apa2 pun jgn nanti tetiba dia nak pegi hancur plan!!!.. hahahha... tapi best jugak kalau dia ade coz kebanyakan kawan2 yang lain bawak family tapi dek kerana aku AJK takut aku tak terlayan incik hubby dan anak2.. (alasan kukuh!!)... ye la banyak benda yang aku kena buat mlm tuh.. jadik lebih baik diorang tinggal aje lah!!!..

wokay paling seronok biler dah berbelas tahun tak jumpa dgn kengkawan.. ye la dulu umur 17 tahun sekarang diambang 30-an.. bayangkan mcm mana rupa masing2..  alah setakat dalam gambo kat FB tuh tak best.. semua tu illusi semata-mata... mcm aku la kawan2 semua cakap yang aku ni dah cantik.. dulu comot jek.. diorang tak tahu kebenarannyer.. semenjak hubby aku beli DSLR ni la aku suka bergambar dan tau cara2 bergambar.. aku dah pandai menguncupkan idungku dan bagi bibirku tampak tulus mulus walhal biler depan tengok muka aku, memang tak serupa dgn gambo.. hehhehe... betoi ni.. inilah kebenarannya...

yang terakhir kalinya hari ni hari best jugak sebab kengkawan aku dpat sponsor dari Dato' ape tah.. banyak jugak ok.. tak sangka bole dpt secepat itu.. alhamdullilah dan kehadiran kengkawan memang mengagumkan.. hehe.. setelah beberapa banner digantung di sekitar K.Kangsar dan beberapa iklan tentang reunion ni di masukkan dalam akhbar, sungguh semangat kengkawan nak pegi.. mlm tuh, sape nak karaoke, pun bole jugak.. aku teringin gak nak nyanyi tapi hubby aku kata pitching aku asyik lari jek... suara aku lak udah ler tak sedap.. udah2 le tuh.. kang ujan... hehhehe..

apa-apapun semoga reunion ini berjalan lancar.. walaupun jumpa balik boypren lama, aku tak kisah sgt.. aku dah tengok boypren lama aku kat FB.. tak hencem!!! laki aku jugak yang manis lemak berkrim... yang penting hati tuh kena ikhlas... betoi tak?? hehhee...

2 comments:

Puteri Ogy said...

wahh.. kat mana yg lemak berkrim disukai ramei tuh?? saye pon mahu tahu! ekekekeke

mama izz + sarip orbit said...

hahahhaa... ogy mana bole bagitau.. rahsia suami isteri.. hehhehe